02/12/10

Un SENHOR Gobernante

Era ouriundo de famílias aristocráticas i çcendente de flamengos.
L pai deixou de le pagar ls studos i zerdou-lo.
Trabalhou, dando liçones d'anglés para poder cuntinar l curso.
Formou-se an Dreito.
Fui adbogado, porsor, scritor, político i deputado.
Fui tamien bereador de la Cámara Municipal de Lisboua.
Fui reitor de la Ounibersidade de Coimbra.
Fui Percurador-Giral de la República.
Passou cinquenta anhos de la sue bida a defender ua sociadade mais justa.
Cun 71 anhos fui eileito Persidente de la República.
Dixe na tomada de posse:
"Stou eiqui para serbir l paíç. Serie ancapaç d'algua beç me serbir del..."
Recusou bibir ne l Palácio de Belén, tenendo scolhido ua modesta casa aneixa l'este.
Pagou la renda de la residéncia oufecial i todo l mobeliairo de l sou bolso.
Recusou ajudas de custo, prescindiu de l denheiro para trasportes, nun quijo secretairo, nin protocolo i nin sequiera Cunseilho de Stado.
Fui acunselhado a cumprar un outomoble pa las zlocaçones, mas fizo queston de l pagar tamien de l sou bolso.
Este SENHOR era Manuel de Arriaga
i fui l purmeiro Persidente de la República Pertuesa.

Sem comentários: