19/12/10

Monólogos de solidon


Para quei fazer siempre mal se l daba tanto trabalho pedir perdon quando las pessonas stában mui malas, cun miedo que se morríssen sien l perdonar? Nun era melhor nun tener de quei pedir perdon!?
Si, todos nós tenemos ls nuossos malos atos, dixo-me.
Ye berdade que si, mas a las bezes sien antençon de fazer mal i nó dua modo tan repetido, dixe you.
Á rapazes, parece que tenie gusto an fazer mal...
Tiu Jantonho Toucino, you nun sei l que haberie cun el de eirrigular cun l Registro Cebil. El sabie-lo i acusou-lo.
Mas para quei senhores!!?
Apuis, Tiu Jantonho fui chamado yá cun muito mais de cinquenta anhos a sacar la suorte.
Mira tu, l que nun fui!
Apuis, ne l die que bieno botou un foguete cumo todos ls rapazes fazien i arrependiu-se de nun haber botado ua buona manada deilhes, para fazer pouco del. Fui ua risa mas al mesmo tiempo la giente quedou anraibada cun l acusador. Assi cumo isso, muito mais fazie.
Uns anhos apuis, tiu Jantonho stubo mui malo, nien sei se fui quando se morriu. Alhá fui el a poné-se-le a la cabeceira para que l perdonasse...





Sem comentários: