22/12/10

Porque bebo de ti, palabra



Se bires que deixei de screbir, ben a tener cumigo i alisa-me las angúrrias de ls dedos, rapa la tortura que me aflige l alma, mata la fome que me nace ne l cuorpo i me come gulosamente las palabras.

Se bires que deixei de screbir, bén-me a botar para trás ls lhençoles que se me anrebulhórun al cuorpo, múmia einerte que mexer nun puodo.

Se bires que deixei de screbir, tira las talanqueiras que me trabórun l riu que me cuorre nas benas, me queima ls múscalos, me arrastra la laba de la paixon de las palabras.

Scribo cun la fuorça de l einocente que se quier lhibartar de las cadenas que l atafánhan.
Scribo cun la fúria de l lhion ancarcerado, por l habéren tirado l gusto doce de la sabana i la frescura de la floresta.
Scribo cun la candura de l flamingo, an bandos, alhebantando bolo de l lhago.
Scribo cun la sede dun perdido ne l zerto an busca dun ouáses berde.
Scribo cun la necidade dun znudo a atrabessar carambinas.

S´acauso bires que deixei de screbir, nun t´apoquentes!
Bai siempre seguindo l rastro de ls mius pies a barrer l puolo de l chano, muortos de canseira. Quando te apurcatares, berás que you scribo cumo quien come i cuntina sfamiado, quien bebe i cuntina muorto de sede, quien se lhiberta i se prende, se eimancipa i se adomina, se ancanta i zeilude, se ri i chora...

Scribo, porque bebo de ti, palabra,... la mie sana deméncie!





Sem comentários: