29/11/09

Resbalo an ti...

L chano stá sgúbio, resbalo mas nun me caio...
Resbalan-me ls uolhos por aqueilha belheza natural adónde me deito a cada passo, a cada resfuolgo, adónde miro cun ls mius oulhos secos de l cimento i, cumo que por magie ganhan bida para te ber lhímpida, relhuzente de alegrie.

Tesouro, tu que fuste estalaige de reis, musa de poetas, modelo de pintores, scanho de namorados, fai cun que sobre mi caia la tue frescura i me rebigore la piel bacilenta, ls pulmónes escurecidos, la mie alma melancólica.

Resbalo mas nun me caio nas tues rues streiticas, sierra abaixo adónde fúrun sendo zenhadas, oufecinas de artistas de azuleijos adónde ls uolhos i las manos me quédan; resbalo nos galhos salagres de las tues gigantescas árboles adónde me chubo, dadónde te beio singela, cun tous telhados anfeitados de rendas, las jinelas altas de las tues casas anfeitadas de lhinos, las tues montras adónde nácen bordados cumo xardas a cascalhar nos ribeiros, jinelas de la tue alma pura.

Resbalo mas nun me caio no tou mar, nas óndias alterosas i bisto-me de scuma, cubro-me cun l berde de las tues augas fries para ajuntar al berde que tengo an nubrinas nos uolhos, ouferecidas pula tue sierra.

Resbalo i sbarro an ti, an cada pistanhar, an cada suonho, an cada die i an cada sigundo i, caio-me siempre, siempre, seduzida pul tou ancantamiento,...nesse cachico de Cielo a mirar l´ouciano...

Sem comentários: