Quien inda nun oubiu falar de ls GALANDUN GALUNDAINA?
Pus para quien l gusta la música deilhes eiqui boto ua faixa de l sou redadeiro trabalho i tamien un bídio que graboran an Miranda i Funte Aldé.
25/10/10
Subscrever:
Enviar comentários (Atom)
3 comentários:
Música para beilar...
Beilai giente i squecei la crise !
Stá baliente! gustei inda mais por tener assistido al spetaclo de ls Galandun ne l Triato Garcia de Resende, an Ébora ne l passado die 9. I hoije, apersentei, na mie scuola ( sou porsora) uas sessones subre la nuossa lhéngua. Sinto-me ourgulhosa de ser mirandesa.
Mui buono!Esta mistura de sonidos meio celtas meio de la eidade média ancantórun-me!
Á balientes!La tradiçon mirandesa renoba-se!
Enviar um comentário