24/10/10

Assi ye


Sento-me ne la squina mais donzel de la mie eisisténcia, subre un munton de fuolhas de carbalhos, ende, adonde ls trampos bán perdendo las fuolhas castanho claro, ua, apuis outra; apuis alhá quédan çpidos, sperando que las giladas de l´eimbierno l máten las moléstias i, la primabera l´incha ls gromos i nuobas fuolhas hán-de benir.
Cerro ls uolhos i deixo-me lhebar, ambuolta ne ls sonidos de cada fuolha a cada beç que se solta i me cai anriba.

Hai tanto sonido na biaije de la fuolha çque se ancomeça a çprender de l tuoro!...
Primeiro, hai un gemido de delor, un arrincar de múscalos. Apuis ye la caída zamparada i la biaije pal çcoincido, aquel chano friu que mirou tanta beç de riba cun altibeç.
Nó, nun me hei-de cair eiqui a l´abessedo por bias de la gilada que me anregela, acolhá tampouco que hai auga i me afoga. Airico lebe, lhieba-me para aquel altico dadonde abiste l´ourizonte alredor, eiqui de loinge!
You bou atrás deilha, de outras, quiero apanhá-las todas para mantener l manto. Bamos bolando cun un bolar ancierto, cumo ua boubielha, aterrando, alhebantando, siempre naquel ondiar de beilado.
Spertou-me l remolino, l remolino que mais fuolhas çprende, an gemeres de perdas…
Daqueilha fuolha, nunca mais dei fé. Talbeç na primabera me sente ne l cerrado i ua primabera me cante a l´oubido cun l delor de rebentar la tierra i me diga, mira, fui la tue fuolha, que, apodrecida, me dou fuorça para salir d´alhá de ambaixo i me fizo aquilho que sou.
Assi ye...




Sem comentários: