22/05/10

PESCADOR d´EILUSONES

Fui pal riu a pescar
Para atamar las cunsemiçones
Passórun pul riu a nadarr
Un monton d´eilusones


Atirei la lhinha cul anzol
Haber se algua caie
Mas de todas las que picórun
A mi nenhua me serbie


Uas yá you las habie tenido
I nun passórun d´eilusones
Que deixórun cumigo
Muitas, muitas cumplicaçones


Atirei-las outra beç a l´auga
Que staba caliente de l sol
Para que se fussan a prender-se
Noutro lhado, i outro anzol


Pa l´auga segui atirando l anzol
Siempre metendo i sacando
I bendo las eilusones
Que por mi iban passando


Alhá s´anganchou ua lhampreia
Gorda cumo ua chouriça
Nun fui capaç de la tirar
Por ser tan scorregadiça


Andube a buoltas cun eilha
Mas scapousse-me dun sticon
Anton quedei a pensar
Alhá se fui outra eiluson


Eilusones picaban an cemba
I mais ua se anganchou
Ua anguila bien taluda
Que por uns segundos quedou


Yá me staba a lhamber cun eilha
I inda nin chequier la habie assado
Anton bi que era ua eiluson
Que noutros tiempos habie passado


Azimbrei cun eilha pal riu
Que eilhi staba a cuorrer
Para que zaparci-se de beç
I nunca mais bolbisse aparcer


Muitas mais puli passórun
Atamando las cunsemiçones
Mas de todas las que pesquei
Éran todas, só eilusones


Acabei cula pescarie
Alhá pal final de l die
Porque nun éran aqueilhas
Las eilusones que you querie


Segui anton para casa
Culas las cunsemiçones atamadas
Anté que nuobas eilusones
Por mi fussan ancuntradas


Eilusones que me benen
Eilusones que se me ban
Eilusones que me matan
Las eilusones que acá stan


Nun preciso de las ir a pescar
Eilusones stan siempre cumigo
Nun passan de eilusones
Las que me dan por castigo


Mas quei, tengo que las tener
Ban cumigo para adonde you bou
Nun las puodo deixar muorrer
Porque senó muorre-me you


Ye feita de eilusones
La bida que tengo bibido
I cun alguas deilhas
Até me tengo debertido


Debertido i tamien sufrido
Cun las mies cumplicaçones
Stou cuntento de las bibir
Miesmo sendo só, eilusones.


José António Esteves

Sem comentários: