05/11/10

L hourizonte de ls tous uolhos



Camino a caras a l´ourizonte de ls tous uolhos
seguindo ua lhuç de sol naciente
que me bai chegando an óndias de ternura.
Todo ye sereno neste amanhecer.
A cada pistanhar me chégan quelores
que me almeian todas las scuridones.
A cada óndia que entra,
benida de las praias de ls tous cuntinentes,
mais se me einunda la mie sede,
se me refresca l cuorpo,
se me zourientan ls sentidos cun sous oulores,
i mais me arrástra an sues corrientes.
Acumpanho l chubir de l sol ne l cielo,
bou-lo seguindo
cumo berboleta adreitos a la lhuç,
i por ende camino.
Anrebulhada an nubres,
sento-me na Cinta de la Raposa,
bien alhá no cerro.
Cumo na Muntanha Russa,
bou para baixo
para lhougo a seguir ir parriba,
neste jogo de spráncia de mais lhuç apelidar.
Abaixo de ls hourizontes de ls tous uolhos
quando deixas de mirar ls mius hourizontes…




Sem comentários: