25/08/10

PISADAS NA ARENA

Ua nuite tube un suonho…
Sonhaba que andaba a passear
na praia cul Senhor,
i, ne l firmamiento, passában
cenas de la mie bida.
Apuis de cada cena que passaba,
percebi que quedában dous pares
de pisadas na arena, un era
l miu i l outro era de l Senhor.
Quando la última cena
de la mie bida passou delantre
de nós mirei para trás,
Pa las pisadas na arena, i bi
que muitas bezes, ne l camino
de la mie bida, habie solamente
un par de pisadas na arena
Bi tamien que isso acuntecie
Ne ls momentos mais defíceles i agoniados
De l miu bibir, isso aborreciu-me deberas
i preguntei-le al Senhor
“ Senhor, Tu deziste-me que ua beç
Que resolbi seguir-te, andabas siempre cumigo
an to ls caminos. Mas bi que
nas mais grandes agonias de l miu bibir
habie apenas un par de pisadas na arena.
Nun antendo porque ye que, nas horas
an que you mais precisaba de Ti.
Tu me deixeste solico.
L Senhor respundiu-me.
Miu querido filho, nunca te deixarie
nas horas de la proba i de l sufrimiento.
Quando biste, na arena solo
un par de pisadas, éran las mies.
Fui eisatamente ende que agarrei an ti al cuolho.


Poema de


MARGARETE FISHBACK POWERS


Agora an Pertués

PEGADAS NA AREIA


Uma noite tive um sonho…
Sonhava que andava a passear
na praia com o Senhor,
e, no firmamento, passavam
cenas da minha vida.
Após cada cena que passava,
percebi que ficavam dois pares
de pegadas na areia, um era
O meu e o outro era do senhor.
Quando a última cena
da minha vida passou diante
de nós olhei para trás,
para as pegadas na areia, e notei
que muitas vezes, no caminho
da minha vida, havia apenas
um par de pegadas na areia
Notei também que isso acontece
nos momentos mais difíceis, e angustiosos
do meu viver, isso aborreceu-me deveras
e perguntei ao Senhor
“ Senhor, Tu disseste-me que uma vez
Que resolvi seguir-te, andavas sempre comigo
em todos os caminhos. Contudo notei que
durante as maiores tribulações do meu viver.
Havia apenas um par de pegadas na areia.
Não compreendo porque é que, nas horas
em que eu mais precisava de Ti.
Tu me deixas-te sozinho.
O Senhor respondeu-me.
Meu querido filho, jamais te deixava
nas horas da prova e do sofrimento.
Quando viste, na areia apenas
um par de pegadas, eram as minhas.
Foi exactamente aí que peguei em ti ao colo.





MARGARETE FISHBACK POWERS


José António Esteves

Sem comentários: