08/08/10

Malzinas


Hai ua malzina an cada palabra que scribo que als poucos me bai lhibertando de ls uocos que tanta beç me tíran l resfolgo. Tomara you que to ls dies an mius dedos nadássen palabras cumo ls peixes nádan an rius de augas lhimpas. Hai bezes an que las palabras que quiero screbir se ambáçan cumo se fúrun magarças floridas cun l arado que ua junta de burros puxa i que por falta de fuorça pára ne l meio de la sucada.
Quiero achar torna, mas la torna nun se me ampon, ls cerros de tan ambaçados nun se béian arriba ls sucos i las fuorças me faltan para sacudir l arado que me are l termo.
Hai un nuolo que nun se me zambaraça de l peito, ua miada de uocos que nun cuorren an sou nobielho, un agastar ne l stómado que se ancuolhe, un amargoso de boca que nun çtingue ls sabores. A las bezes penso l que serie de mi se to ls dies las palabras nunca me manássen de ls dedos. Hai dies de regadiu seguidos de dies de grande sequeiro i, por más que you, cumo cundanada puxe a la nória, ls baldicos bénan siempre chenos de nada. Chenos de cousa nanhua!

Aire an uocos que se me forman i me acúpan l sítio de las risas, abandonos que me ancúlhen l sítio de ls carinos, bózios que me assústan la musa que me dita ls poemas.

Cascalhai palabras neste riu que me cuorre seco, neste zerto an que me perdo i adonde tanta beç nun abisto un ouáse, mesmo an miraige, un debaneio que me faga seguir l camino, anque apuis l camino nun seia ua naciente de auga cristalina!
Malzina de palabras you pido, nun amporta l oulor i gusto que ténga. Puode ser amargoso de maçanielha, doce i caliente de tília, acunchegante de yerba cidreira ou scitante de l chá negro.


Malzina de palabras screbidas, salidas deste bentre rasgado por prenheç amubida, de cumbersas que nun acho, de monólogos de solidon que me zourientan.

Malzinas serbidas an bules de porcelana fina...

2 comentários:

Félç disse...

Catano tie Delaide!!! cumo bos manan la palabras! Que riu tan grande e harmonioso faien! Ler l que screbis tamien ye malzina que cura maleitas.

Parabienes

Um beisico de amizade i admiraçon

Félç

Adelaide Monteiro disse...

muito beisico para ti Felç, amigo bloguer de Fuonte Aldé.
Mira Felç que las palabras me ténen andado mui spúrias i nien siempre sou capaç de las amansiar...

Un abraço de amisade,

delaide