17/08/10

Crimes eisemplares


Nun hai tanto crime cumo dízen, inda que haba rezones para ls praticar. Mas l home – cumo ye sabido – ye buono, por ser natural, i nun se astrebe a tanto. De las rezones de ls mius defuntos nada digo, por eignoráncia. Chegórun-me – cumo autor – las de ls sous matadores.



Ampeçou a dá-le buolta al café cun lheite cun la cucharica. La buida chegaba a la borda, lhebada pula fuorça de l cunferrume de alumínio ( l copo era corriqueiro, l sítio barato, la cucharica bielha, rançosa de passado). Oubie-se l rugido de la lhata acontra l bidro. Ric, ric, ric, ric. I l café cun lheite a buoltas i más buoltas, cun un buraco al meio. * Maelstrom. You staba sentado delantre. L café staba cheno. L home cuntinaba a mexer i a remexer, specado, a dá-le ua risica, a mirá-me. Algo se me alhebantaba de andrento. Mirei-lo de tal maneira que se biu oubrigado a dá-me ua rezon:
- Inda nun se derretiu l açucre!
Para que you bira que era berdade, dou uas porradicas ne l fondo de l copo. A seguir tornou cun redrobada fuorça a abanar la mistela. Buoltas i más buoltas, sien çcanso, i l rugido de la cuchara na borda de l bidro. Rac, rac, rac. Seguido, seguido, seguido sien parar, eiternamiente. Buoltas i buoltas i buoltas i buoltas. Miraba-me a dá-le ua risica. Anton, puxei de la pistola i çparei.


*Maelstrom – remolino.


Max Aub
Crímenes Ejemplares

Sem comentários: