15/06/07

un oulor special

*
Las sestas a la tarde ténen un oulor special.
Ye assi cula la fin de todas las speras buonas, aqueilhas que gustariemos que beníran antes, mas que nun zasperamos de asperar por eilhas. Nun chega a ser nada de aparecido cula biespera - essas biesperas chegában a durar a mais de uito dies - de l tiempo an que se achegában las férias i la hora de tornar a casa apuis duns meses fuora. Ende, salie un oupor de l coraçon que fazie ganhar alas al peito, que hai a modo agonias buonas.
Nun m'astribo a falar de l oulor de la spera de l preso na cadena, talbeç morteficado, pensatible, talbeç arrependido, talbeç cula rábia ou la tristeza sien fin de ls cundanados einocentes. Pula cierta, hai un oulor agre nessa spera. Muito menos sou capaç de falar de la spera de l suldado pula fin de la guerra, i sabe quantos anhos, meses, dies, horas, minutos i segundos fáltan para acabar.
Assi i todo, nestas speras, outras bidas se ábren. Nada que s'acumpare a la spera de l cundanado a la muorte, an que a la spera nada se sigue a nun ser un silenço sien fin. Mas, para que stou a falar destas cousas se solo querie dezir que las sestas a la tarde ténen un oulor special? Cousas de l tiempo de las cereijas. Cumo diç l miu Juan, essa ye la parte mais porreira de la sumana, i la pior ye demingo a la tarde, quando s'anstala l'angústia de la segunda.

Sem comentários: