14/06/07

Assi haba salude i l pote ferba

*
Tamien you bou a screbir eiqui. Tortulhas nun ye l nome que mie madrina i miu padrino me ponírun na pila de batismo. Ye l nome de la tierra an que tube la suorte de nacer i de me criar. Buono, tamien nun ye bien l nome de la tierra. Mas, se nun ye, podie haber sido, i yá se sabe que, nisto de screbir, l que fui i l que podie haber sido solo stan apartados pul un filo de aranheira mui andeble. Fai de cuonta!

Tamien bos digo que nun tengo nada de mui amportante a dezir, mas tengo ua lhéngua çfrente pa l dezir! I isso si ye amportante. De maneira que se ye pa screbir an Mirandés, l filho de miu pai tamien diç: persente! Inda po riba ye ua proua poder amparelhar cun estes galanos todos que scríben eiqui!
I por hoije yá chega, anda que pa bos anfastiar cun las mies lhonadas, nun há de faltar l tiempo, assi haba salude i l pote ferba!

1 comentário:

AF disse...

Tortulhas nun son tortielhas,
Quien nace alhá ye tortulho:
Tan bien scribe este rapaç
Melhor que you l aire angulho.

Fonso Roixo