25/02/09

Camino pa la mouqueira





L ronco de l altemobles, l silbote de ls camboios, de las motas, ls bózios de ls bendedores ou la surdina de las pessonas que antropíçan uas nas outras, berdadeiros bandos que baláncian ne l pendor de la manhana i la tarde para se quedar loinge de la corte.
La tormienta declarada de las telbisones, rebistas i jornales nun pára, arrincando las gientes pa l zafuogo, ancarrilhando las baidades nua fugida d’anganhos a cubierto de pormessas traídas an terrinas de porcelana acoquelhadas de mil falsas scuolhas, quédan las modas, poucas de balor, passadas na rádio de un rádio para botar fuora la rezma de scarnos que m’antrórun pulas oureilhas i me adóndian.
Angeinhos, sparrielhas purfeitas, maldades mais que muitas adonde nun quiero caier, spurmento to las manhanas la fuorte tentaçon de me birar xordo por bias destes perdutos ouferecidos als muis oubidos, amponientes mais que l strondo dun trúnio que quieren matar l reçumar que me sobra i quedou dantes. Matar aquel siléncio adonde çtinguie ls pios de ls mouchos i de las crujas, ls silbos de ls páixaros i de las abes, l mexer de las fuolhas de ls ramalhos i de las çfróncias.
Ye nesta selba de casarius, d’antenas i de filos que s’amoucha l siléncio dun bruído faroç, adonde l matracar de todo s'ampon se fur botado de corneta. A nun ser assi nada nien naide oube seia l que fur.
Selba de bruídos i de bózios, de roncos i de silbotes, xordo me quedo cul passar de l tiempo, lhuito para nun me quedar ansensible, star spierto pa l siléncio d’ouro, tener l sentido de l cantar dun reissenhor que todas las manhanas m’ouferecie algo puro, la melodie que m’ancantaba i me cumbidaba a ser parte de l sou mundo que nun este.
La mie alma percisa dessa moda i desse aire, desse oulor i desse sítio, porque l coinciu, l saboreou. Nun l tener queda-se negra, cumo negra queda la nuite que nun amostra l sou strelhado nien lhunar.
Tengo arrecelo s’essa xordeira yá stá ne l puial de mie casa, yá s’antolha bater a la mie puorta, i quier que deixe de oubir la fala de ls bezinos, de ls amigos, daqueilhes que mais quiero.


3 comentários:

Adelaide Monteiro disse...

Foustino,
Si puniste eiqui ue cousa bien guapa!
You inda nun stou na mouqueira, mas manhana a la purmanhanica ia tengo que me ir para trabalhar a la tarde.
Beisicos

Adelaide

AF disse...

Solo hai ua seluçon, Faustino: ye tapar ls oubidos, senó ye cumo dizes.

Un abraço,
Amadeu

franciscobelharino disse...

Buonos dies Faustino,

Esse ye un de ls males de quien bibe nas grandes cidades cumo nós, i nien tapar ls oubido cumo Amadeu diç será la seluçon.
Cumo you tamiem sinto essa necessidade de oubir l reissenhor pulas purmanhanas, mas tenemos de cuntinar a oubir bruídos menos agradábles que todos ls dies mos fázen quedar mais moucos.

Un abraço,

Francisco Domingues