12/02/13

CUNFISSON


 HÉNGUA MIRANDESA
1

You pecadora me cunfesso

A Dius todo poderoso

Por m´ajudar a passar

Todo este tiempo amargoso.

2

You pecadora me cunfesso

I nien chequier tengo pecados

Mas cunfesso que passei

Momentos mui cumplicados

3

Cunfesso que hoije an die

Las cousas ban indo, si senhor

Yá sou falada i screbida

I todos m´antenden melhor

4

Cunfesso cun muita proua

Mas isso nun debe ser pecado

Acabou se lá mala pata

I yá sou recebida cun agrado

5

Sou recebida cun muito agrado

Por quien me chababa atrasada

Agora por ser mais cunhecida

Yá naide reclama de nada.

6

I isso nun ye pecado

Nien chequier un defeito

Cada ua ye cumo ye

I you tengo este miu jeito.

7

You tengo este miu jeito

Parece me que nun ye pecado

Aquel que nun m´antandir

Stá l Bocabulairo an todo l lhado.

8

You stou an blogger i Jornales

Que me lhieban a todo lhado

Nun hai rezon para nun antander des

Todo i qualquier pecado.

9

Nesta mie grande cunfisson

Perdon l quiero pedir

A quien me quejier falar

I inda nun m´antandier.

10

You als poucos chego até bós

Prometo que ye berdade

Quando un die me quejier des studar

Alhá starei you na ounebercidade.


José António Esteves

Lar de San Jesé Bumioso



 

 

 

Sem comentários: