04/08/11

FACUNDO CABRAL

..
TENEMOS PARA GOZAR
...
Tenemos para gozar,
la niebe de l’Ambierno i las froles de la Primabera;
l choclate de la Peruggia,
la bagueta francesa,
ls tacos mexicanos,
l bino chileno,
ls mares i ls rius,
l futebol dels brasileiros,
ls cigarros Davidoff;
las “Mil i ua Nuites”,
la “Debina Cumédia”,
“Don Quixote”,
“Pedro Páramo”;
ls boleros de Manzanero i las poesies de Whitman;
Mahler, Brands, Revel, Devosi, Mosart, Chopin, Beethoven, Caravaggio, Rembrandt, Velásquez, Cezanne, Picasso i Tamayo;
antre tantas marabilhas.
I se tenes Cancro ó Sida,
púoden passar dues cousas
i las dues son buonas;
se te gánhan, líebran-te de l cuorpo que ye tan molesto,
tengo fame, tengo friu, tengo suonho, tengo ganas, tengo rezon, tengo dúbedas;
i se le ganhas serás más houmilde, más agradecido;
portanto, facelmente feliç,
líebre de l tremendo peso de la culpa,
de la respunsablidade i la beidade.
Çpuosto a bibir cada momiento,
porfundamente, cumo debe de ser…(cuntina)

Sem comentários: