29/04/11

Ancerro-me


Ancerro las palabras
antre quatro canhiças de la palha,
cerro ls dedos de spanto i,
la boç que de spanto se me calha.


Bózio drento
para que nien you me ouba an oulios de fome,
an piar de moucho de malo agouro,
an caquarejares assustados cun l oulor a raposa.


Calhada,
cerro l ferrolho de la mie alma
para que l papon nun m´entre an casa,
para que l aire nun m´abra las portaladas
i me faga ber l que nun me agrada.


De que fujo, percuro-me?
De que me scondo assustada?
Nada an mi me responde...


Cumo un eiriço, ancuolho-me,
fago-me an bola
i assi las lapadas
nun me fázen piteiras,
nien cuçquinhas,
nien carinos,
nien nada.


Cerro las portaladas de las jinelas
cun que recibo l mundo
para del nun recebir airaçada.


Ancerro-me cun las palabras,

fago deilhas l miu scudo,
anque nun scriba nada.


Sem comentários: