24/03/10

AMBORAS DE LA NUOSSA TIERRA......





Quien dirie que l'antenet ye ua specie de poço sin fondo, cun un simples "clic", ancontramos pessonas, lhemos las mais bariadas amboras, sabemos todo l que que bai pul mundo fura. Fui tamien atrabeç de l'anterneta que you tube tamanho prazer de cumbiber i coincer alguns de bós.
Desta beç, andaba you a nabegar pul "Facebook", quando surgiu un pedido d'amisade, mais percisamente de l Município de Miranda de l Douro.
Cul aceitar de l'amisade, tube acesso a un sin numero d'anformaçones, ua, particularmente,deixou-me bastante feliç. Tamien, cumo nós, ne l Municipio de Miranda de l Douro, se tenta mantener biba, to ua tradiçon, recordar ls queloquios, i percipalmente la dibulgaçon de la poesie i de l triato, na segunda lhengua Pertuesa, L Mirandés.

Achei l'ambora tan intersante, que pensei  dibulga-la eiqui nas  Froles Mirandesas,  afinal

 todos nós bamos al mesmo ancuontro, dibuldar l Mirandés, screbé-lo i tamien ansistir

 para que seia falado antre nós, sin tener l receio de mos chamáren "palhantres" 

Solo lhamiento nun poder assistir a estas eniciatibas, subretodo a la pieça de triato "La pinga

 ye la culpada".

Parabienes a todas las pessonas que se ampenhan i tanto fázen para que l Mirandês seia cada beç mais dibulgado, i que la nuossa lhéngua, cada beç mais, faga parte de las iniciatibas de l Municipio.

Eiqui bos deixo l'ambora, tal cumo fui dibulgada.




TEATRO E POESIA DE MÃOS DADAS EM MIRANDA DO DOURO
Em Miranda do Douro o teatro e a poesia andam de mãos dadas. No dia 27 de Março realizam-se diversas actividades referentes à arte da representação e da escrita. Desde declamações de poesia, os diálogos em mirandês de Bernardo Fernandes Monteiro a uma peça de teatro intitulada “La Pinga yê la culpada”.Esta é uma iniciativa da Câmara Municipal mirandesa que pretende sensibilizar o público para o mundo das artes. Um mundo que também pode ser dito na segunda língua oficial de Portugal. E é precisamente em mirandês que a peça de teatro que vai ser representada. Vai ser o recordar de outra época em que os colóquios faziam parte da tradição do povo do planalto.

Sem comentários: