20/05/09

Porpagandas


Este anho ye anho de eileiçones i anda que nun mos hemos de fartar pouco de pormessas i de porpagandas eileitorales i assi…
You nun bos quiero amantar nisso – Dius te lhibre !
Solo bos querie amostrar este papelico de l retrato. Ye un outocolantezico de porpaganda eileitoral de las eileiçones para le Junta de San Pedro an 1993, quando inda nun habie cumbençon, nien lei nien isso. Tamien ten l caramono de l partido, mas you apaguei-lo que nun quiero que pori me acúsades de star eiqui a meter política. I inda porriba ls homes - i las mulhieres - de la lista éran todos andepandientes, de maneira que queda eiqui sien caramono.
Al menos que you deia fé, peç-me que fui la purmeira beç que se fizo porpaganda eileitoral an Mirandés. Se nun fur berdade, bós fareis l fabor de me l dezir, mas s’acauso fui esta la purmeira beç, you tengo que l guardar bien guardado, que ye ua notica de ruodrapie de la stória de l Mirandés que eiqui stá.
I a mi anté me admira! Cumo ye que ls de la política nun se agárran más al mirandés ne l tiempo de la porpaganda. Inda que nun acaçasse muito boto, siempre era ua frolica que le quedaba bien na jaqueta. Apuis inda bos admirais que nun fágan grande cousa pula lhéngua quando se acáçan alhá!...
Ah, ye berdade, ls tales de San Pedro de l outocolantezico ganhórun las eileiçones. Por muito!
You stou que nun fui por bias de l papelico, mas anda que ua oupa siempre ha de haber dado!




Sem comentários: