16/05/09

Percura-me, amigo

S’algun die batires a la mie puorta
I nun te la benir a abrir
S’algun die bires la yerba muorta
I nun bires algua flor a florir
Ne l canteiro ou na huorta
Anton amigo, you yá nun stou eiqui!

Percura-me por ende, cumo caminante
Agarrada a un palo para me stribar
Percura-me por ende, cabalheira eirrante
Antre scobas, xaras, siempre a caminar
Ne ls mius carreirones, cumo un biajante
Percura-me amigo, you ando porqui!

Percura-me ne ls bandos de páixaros, a cantar
Que you cun eilhes siempre cantarei
Percura-me entre las barbuletas a bolar
Que antre eilhas, alegremente bolarei
Ne ls montes, ne ls prainos, siempre a beilar
Percura-me amigo, you sou deiqui!

You sou deiqui, de todas las quelores
De streilhas, de lhuna chena a relhampar
De touças, de freznos, d’urzes cun flores
De carambinas, çanceinhos, gelada a tritar
De campos de trigo, chenica d’oulores
Percura-me amigo, percura-me eiqui!

You sou desta tierra, adonde naci
Dun bózio retumbante, chenica de bida
You sou desta tierra, d'adonde sali
Adonde tornei, alegre, renacida
Sou de to l mundo, sou tamien deilhi
Percura-me amigo, you starei eiqui!



2 comentários:

leonardo antao disse...

Amiga Adelaide:
Dou-bos ls parabienes pul buosso gupo poema.
Este membro de la quadrilha “percura-bos por ende, cumo caminante, cumo cabalheiro eirrante, cumo un biajante” porque siempre percurou mantener biba la lhéngua miranmdesa.
Este membro de la quadrilha lhuita por saciar la sede de amizade cun quien queira acuonchegar-se a la familia de ls bloguers mirandeses.
Este membro de la quadrilha lhuita admira-bos porque recoinhece que estais a lhuitar para que cuntinuemos a preserbar este rico tesouro que mos deixoran ls nuossos antepassado que muito amoram la lhéngua mirandesa.
Leonardo Antão

Adelaide Monteiro disse...

Ah Leonardo,
Muito oubrigada polas tues palabras.
Hemos de ser todos caminantes i cada beç mais, para que la nuossa cultura medre.
Olha, you nun staba aquestumada a falar mirandés na Speciosa i ls outros claro que tamien nun falaban comigo. Agora falo cun todo mundo i digo-l que ansinen ls nietos i bisnietos.
Beisicos
Adelaide