29/05/09

Manual de l Carambelo



Se bás atrás de mi, se ampeças a arder
se me miras, juro que se me amas
asseguro trés mil chamas

I se ne l mirar yá se albantou un bloco de carambelo
i las palabras yá se anrédan ne l nobielho
abro l manual de l carambelo

Ye caliente i friu l deseio se te beio

Dá-me un mirar, ua seinha
ua frase que acace
pa te ber derretir
que you saba guardar grabar i anotar pa te tener.
para te ber derretir!

You gustaba desta beç
de te scuitar an Mirandés i daprendé-lo

leio l manual de l carambelo.

Quando passas i nun querendo me scachas
géstio einox sien apelo
sigo l manual de l carambelo.

Ye caliente i friu l deseio se te beio

Falas tan cun assento i puntuaçon
percuro nuobo acuordo bou screbé-lo
leio l manual de l carambelo.

You perciso de percurar
de te tener i solo sentir de nuobo ua ligaçon
leio l manual de l carambelo.

Ye caliente i friu l deseio se te beio

[Despe e Siga, Manual do Gelo]

Se me segues, se te inflamas
se me olhas, juro que se me amas
asseguro trés mil chamas

E se no olhar já se ergue um iceberg
e as palavras já se enrolam no novelo
abro o manual do gelo

É quente e frio o desejo se te vejo

Dá-me uma olhar, uma senha
uma frase que apanhe
para te ver derreter
que eu sabia guardar gravar e anotar pra te ter.
para te ver derreter!

Eu gostava desta vez
de te ouvir em mirandês e aprende-lo
leio o manual do gelo.

Quando passas e não querendo me devassas
gesto inox sem apelo
sigo o manual do gelo.

É quente e frio o desejo se te vejo!

Falas tão com acento e pontuação
procuro novo acordo vou escrevê-lo
leio o manual do gelo

Eu preciso de buscar
de te ter e só sentir de novo um elo
leio o manual do gelo

É quente e frio o desejo se te vejo!



Sem comentários: