12/01/09

Carta




Carta à moda antiga ou da incerteza da chuva…


Venho por esta dizer-te
que as nuvens passam no céu,
como em qualquer outro dia
daqueles em que o sol hesita...
Por isso esta breve escrita,
do tédio que me envolveu
quando a chuva não sabia
se apagava o Verão.
E mais te dou a entender
nestas pequenas letrinhas,
espelho de ansiedades minhas...
neste dia e nesta hora
em que me lembrei de ti:
por mais que tentes, agora,
neste momento preciso,
eu não sei se chove aí...

S:)


(escrito num destes dias em que a chuva miudinha ameaçava o Verão)



Agora an Mirandés:

Carta a la moda antiga ó de l'ancerteza de la chuba…


Bengo por esta a dezir-te
que las nubres pássan ne l cielo,
cumo an qualquiera outro die
daqueilhes an que l sol heisita...
Por esso esta brebe scrita,
de l anfado que me ambolbiu
quando la chuba nun sabie
se apagaba l berano.
I mais te dou a antender
nestas pequeinhas letricas,
speilho d'ansiadades mies...
neste die i nesta hora
an que me lembrei de ti:
por más que tentes, agora,
neste momento perciso,
you nun sei se chuobe aende...

S:)


(scrito nun destes dies an que la chuba menudica amenaçaba l Berano)

2 comentários:

AF disse...

Que sauidades Conceição, de ls tous guapos poemas.
Bien hais por haberes benido mais ua beç.
Bá, torna siempre i nun tardes tanto.

Un abraço,
Amadeu

adeusdado disse...

Oulá Scacição
Inda bien que bulteste a este cantico, i mos pudeste ouferecer mais un guapo poema. La poesie nun ye ua cousa que se faga a pedido, mas bei alhá se nun demoras tanto a bulber.
Un abraço
Válter