14/02/10

DITOS DEZIDEIROS I MUITO MAIS

.
DITOS DEZIDEIROS I MUITO MAIS

“Mal faç quien mal pensa”
“Nun ye ciego l que nun bei, mas l que nun quier ber”
(de toda la biba)

…El faç porque ten bagar…
…El faç porque stá reformado…
(que se óuben hoije)

Hai siempre tiempo para todo, bonda querer… Ye esto l que se passa comigo i cumo gusto de acrecentar siempre algo a la nuossa lhéngua i al nuosso Praino, bou registrando l que cuido que ye amportante, sien nada pedir ou recebir, porque l cunsolo i la alegrie de partelhar culs outros i de me sentir feliç, me bonda.

Un die filmei uns cordeiricos acabados de nacer, fiç este bideo que bos amostro, alguns yá l haberán bisto ne l HOIJE, mas nunca ye demais amostrar-lo i inda mais agora porque ben aprepósito de l que oubi hoije quando acumpanhaba mais ua atibidade de la feira de sabores.

Falaba cun pastor i saliu-se-me cun este dito que oubiu a sou pai tamien pastor:
“ Nun hai antruido sien luna nuoba, ganado sien artunha i parba sien munha ”.
Yá tenie oubido outro aparecido, mas agora quiero partelhar cun bós este, porque ten ua palabra que you yá coincie de l outro dito, mas de que yá nun me lhembraba l que querie dezir. “artunha”.
Dixo-me el que era canhona sien cordeiro, porque se le habie muorto ou que tenie amobido. Stamos ne l tiempo de las canhonas tenéren las sues crias.

Sem comentários: