14/02/10

Die de ls namorados

Hoije ye l die de ls namorados
Un die tamien you namorei
Cun ua marabelhosa mulhier
I até cun eilha you me casei.


Por causa de cousas de la bida
La cousa dou pal tuorto
Quando naquel acidente
You quedei meio muorto.


Quedei partido an dues metades
Fui assi que acunteciu
Ua parte quedou muorta
La outra alhá bibiu.


Mas la que fazie mais falta
Fui aqueilha que quedou muorta
Por isso la marabelhosa mulhier
Tube que bater a outra puorta.


Caiu l carmo i la trindade
I depuis de muito pensar
De la mulhier que tanto amaba.
Tube you que me deborciar.


Dizen que l´amor mube montanhas
Talbeç até seia mesmo assi.
Porque inda amo la tal mulhier
Mas eilha nun me ama a mi.


Cun trancos i barrancos
Bieno a la baila l Fraile
Cumo nun puodie beilar
Tube que salir de l baile.


An die de S. Balantin
Todos debimos namorar
Inda que pal outro die
Tengamos que mos separar.


Siempre you bou amar
Aqueilha guapa streilha
Mas para nun ser cumo l Fraile
Nun puodo you star cun eilha.


José António Esteves

Sem comentários: