24/09/13

I la fuonte!


 
 

Muorro-me  als poucos an cada fuonte
que a pouco i pouco agoniza,
an cada rana a scabar
a saber de  fresca drumida,
an cada sapo de piel sgretada
a saber de l´amerusura perdida. 
 

Muorro-me  als poucos
quando por ti passo,
freixo cun secura,
stendendo las raízes
a la tierra an chamas
i ardendo por drento
antes que seia tiempo
de las fuolhas fazéren çpedidas.
 

Ardo an chamas
i muorro-me als poucos,
ah!, se me  muorro
i que si me duol
 este morrer debagaroso!…
 

 Hai un reçumar lebe ne ls mius uolhos
que por falta de sal nun chega a lhágrima
i nun chega a auga
por le faltar ousadie.
 

 Hai un morrer debagaroso ne l beiral
adonde l nial chora
la ida de l´andorina.
 

Muorro-me als poucos neste tiempo
an que las pormessas nun m´alborótan,
 por çcrédito!
 

Muorro-me als poucos quando beio
 l barranco que para mi abrírun,
mas juro, nun deixarei
que me máten por anteiro!…
Cumo l freixo, la rana, l sapo, l nial!
I la fuonte!...

Sem comentários: