24/01/10

Nun drumirei

Sigo mirando na nuite ls carreirones de formigas, agora que çcansan de sues canseiras i stan a ancalcar no celeiro ls granicos i forfalhas, naqueilhas çpensas de muita sala, sien máquinas, sien almairos.
Manhana lhougo cedo tornarán al trabailho, sien que la canseira l chegue a la cotra de las cuostas.
Beio yá l carreiron, uas para trás outras palantre, por sfregantes parece que paran, mas nó, ténen lhénguas que nun antendemos.
Zbiei ls uolhos i nun beio yá las formigas.
Tengo friu i achego-me al lhume. Debrebe drumirei naqueilha squina de l scanho, adónde la lhuç de la chama, mais fuorte que la lhuç de la candeia spetada na parede anfulhinada, me pon la cara de quelor aburmelhada. La lheinha chilra al mesmo tiempo que la auga sal caliente i mancha la piedra. Ye lheinha que stá molhada pula ambernada, na ramalhada al lhado de casa i que se mistura cun la seca para que esta rinda más un pouco.
Stou a ancomeçar a tener medorra por causa de la pouca lhuç i de la calor.
Nó, nun quiero ir inda pala cama, ye cedo i alhá sinto solidon. Eiqui al menos l lhume fai-me cumpanha.
Staba cun tamanha solidon antes de eiqui haber chegado!...
Tenie ancustado al oubido un charrascon grande, daqueilhes cun que se oube l mar. Si oubi l mar, mas el nun me amostrou las arenas, las augas nun me refrescórun i las gaibotas nun staban ne ls fragones. Bolbi triste cun aquel mar.
Anton tomei l camino de las formigas i eiqui stou a spera que las tues angúrrias me arrólhen, la tue piel corticeira de ls calhos me benga a fazer fiestas na mie cara. Eiqui stou, cumo un gato, anrebulhada na punta de l scanho a tue spera, a spera de l tou rugaço pequeinho mas adonde you me aquemodarei. Ben, preciso de fiestas angurriadas!
Stou a quedar cun suonho mas nun me drumirei sien que me cantes la cantiga de l ró ró…

1 comentário:

franciscobelharino disse...

Buonos dies Delaide,

Que testo tan guapo i tan ternurento, fazendo apelo a la cantiga de ambalar que todos nós oubimos muitas bezes na canastra i al chichin de nuossas mais, ''ó ró ó ró ró ró''.
Un abraço,

Francisco