19/08/09

Lhembrar ye bibir

Cumo lhembrar ye bibir, eiqui deixo la letra de ua música que passaba muito ne l rádio na mie anfáncia. Solo agora arreparei que ten un bun potencial para ansinar ls nomes de ls meses al daprendiç de qualquiera lhéngua. Solo spero que Baptista-Bastos nun leia l froles, senó ampeça a dezir que esta letra ye facista, porque fala de quaije to ls meses, mas nun fala de Abril.
Chega de cumbersa fiada. Lede la letra, lhembrai i bibi.


Lhembrar ye bibir

Fui an Setembre que te coinci
Traies ne ls uolhos la lhuç de Maio
Nas manos la calor de Agosto
I ua sunrisa
Ua sunrisa tan grande que nun cabie ne l tiempo
Oube, bamos a ber l mar
Fuste l trinta de Febreiro dun anho por ambentar
Falemos, falemos de cousas tan boubicas q'acabemos an silenço
Por ounir las nuossas bocas
I you daprendi a amar

REFRAN

Si you sei que todo son recordaçones
Si you sei ye triste bibir d'eilusones
Mas tu fuste la mais guapa stória d'amor
Q'un die me passou
I lhembrar ye bibir, solo tu i you

Fui an Nobembre que te fuste
Lhebabas ne ls uolhos las chuibas de Márcio
I nas manos l més friu de Janeiro
Lhembro-me que me deziste que l miu cuorpo tembraba
I you, you querie ser fuorte, respundi que tenie friu
Falei-te de l biento norte
Nó, nun me digas adius
Quien sabe, talbeç un die… cumo you tembraba, miu Dius
Amei cumo nunca amei
Fui boubo, nun sei, talbeç
Mas por pouco, por mui pouco you bolberie a ser boubo
Amarie-te outra beç

Victor Espadinha

[An pertués:

Recordar é Viver

Foi em Setembro que te conheci
Trazias nos olhos a luz de Maio
Nas mãos o calor de Agosto
E um sorriso
Um sorriso tão grande que não cabia no tempo
Ouve, vamos ver o mar
Foste a trinta de Fevereiro de um ano por inventar
Falámos, falámos coisas tão loucas que acabámos em silêncio
Por unir as nossas bocas
E eu aprendi a amar

REFRÃO

Sim eu sei que tudo são recordações
Sim eu sei é triste viver de ilusões
Mas tu foste a mais linda história de amor
Que um dia me aconteceu
E recordar é viver, só tu e eu

Foi em Novembro que partiste
Levavas nos olhos as chuvas de Março
E nas mãos o mês frio de Janeiro
Lembro-me que me disseste que o meu corpo tremia
E eu, eu queria ser forte, respondi que tinha frio
Falei-te do vento norte
Não, não me digas adeus
Quem sabe, talvez um dia… como eu tremia, meu Deus
Amei como nunca amei
Fui louco, não sei, talvez
Mas por pouco, por muito pouco eu voltaria a ser louco
Amar-te-ia outra vez]


Sem comentários: