11/10/11

Jinela de l'alma


Yá bien tiempo que nun deixo "froles" por eiqui...

" Jinela de l'alma"

Se un die
Por acauso
Algue luç cintilante
Benisse bater a la puorta,
Zafio lançado a la bida
A todo l qu'inda queda
I you nun quejisse oubir?

Se ua hora
Un anstante
Qualquier centeilha de luar
Entrasse pula jinela
Abrindo la strada de l suonho
An dies yá outonales...
I you zbiasse l mirar?
Quando l aire (me) marmura
Beilando ne l miu beiral
Abro las jinelas de l'alma
A percura dun sinal...

------------------------------------

" Janela da alma"

Se um dia
Por acaso
Alguma luz cintilante
Viesse bater à porta,
Desafio lançado à vida
A tudo o que ainda resta
E eu não quisesse ouvir?

Se uma hora
Um instante
Qualquer raio de luar
Entrasse pela janela
Abrindo a estrada do sonho
Em dias já outonais...
E eu desviasse o olhar?

Quando o vento (me) murmura Dançando no meu beiral Abro as janelas da alma À procura de um sinal...

S:)

4 comentários:

ACangueiro disse...

beila la brisa de l mar
morgaços de campo soltan stralhicos als nuossos pies i la jinela de nuosso sentir bola cun l'alma para outro lhugar...

La poetisa fai mos bolar...

"Scacição" disse...

Senhor ACangueiro, tamien tén alma de poeta:)
Bien haia!

Ana disse...

Guapo mesmo, Conceição! Inda porriba cun essas quelores de l arco íris... l Berano cuntinua!

Un abraço

"Scacição" disse...

Bien haias Ana,
Un beijico çde l alto Douro até tierras de Toulouse:)