15/06/11

Senara

Sumiei centeno cun aire
i la semiente bolou
bieno-me a nacer ne l peito
i ende eilha me medrou

Ondiada cun l aire
Fizo-se-me un mar andrento
que me lhebaba a biajar
cun miu lhibre pensamiento

Cantigas cantei na senara
acumpanhada pulas pipas
medrando cumo eilha medraba
cun papoulas de lhebes chitas

Apuis secou-se la senara
cun l sol que mos caldiou
coraçon batendo debrebe
an spiga que zgranou

Sumeio semiente de trigo
an tierra a pousar d´adil
para que medre fuorte i berde
i me déia colheitas mil

L trigo nun quier nacer
ne l outonho a passar
nácen las yerbas i chégan
para you me refrescar

Nácen senaras na alma
an cortinas a medrar
porque la alma ye senara
sien senara se sumiar

Nun me tragas semiente, aire
pón-la na tierra stercada
porque toda inda ye pouca
pa la giente percisada




Sem comentários: