12/06/10

OURAÇON DE SANTO ANTONHO

Antónho de l jardin cheiroso
Sou debino magistade
Amas l tou Dius,
l miesmo Dius t´abraça?
Antónho stando
An Pádua a pregar?
Ben un anjo de l cielo ,i dixe?
Antónho, tou pai bai a morrer
Dius te manda dezier
Se l puodes benir a baler.
Antónho saca las pessonas
Ua Abé Marie pediu
I l sou sprito partiu
Dreito a la Sé de Lisboua,
Indo a la Sé chegando
La justiça ancuntrou
Tu justiça adonde bais
Esse home qu´ende lhebais
Sien culpa l cundenais
Bamos adonde l muorto stá
I cula graça de Dius falará
Lhebanta-te à home muorto
Diç eiqui quien te matou
Esse home nun me matou
Nien me dixe a Dius sinales
Antes m´acunselhou
Cumo un pai que me criou
I l miu padre Mexia
Nun quier que l çcubra mais
Oh! miu padre rebrendo
Dezie-me adonde bós stais
Que bos quiero besitar
Muitas bezes a menudo
Yá que nun presto p´ra mais
Pus muito a mie m´ademira
Que miu pai nun me cunheça
Sendo l sou filho Fernando
Que mudou l nome para Antónho
Para me lhibrar de l demónho
Que siempre m´anda atantando
Oh! ditoso de tal pai
Tener un filho de tal suorte
Benir de Pádua a Lisboua
A lhibrar sou pai de la muorte
Quien neste santo tubier mençon
I esse Santo alcançar
Terneá salude i paç
I paç rial amén.
Un pai nuosso cua abé Marie amén.




Ditos de tie Marie de la Assunçon
Rodrigues Frias De 89 anhos Natural de Algoso Casou-se an Bumioso i bibe atualmente ne l Lar de S. Jesé an Bumioso.




Recuolha de José António Esteves A Binte i cinco de Maio de 2006.


José António Esteves

Sem comentários: