05/06/10

Deixa-me Rir (Parabienes a Jorge Palma que onte cumpletou 60 anhos)

Deixa-me rir
essa stória nun ye tue
falas de la fiesta, de l sol i de l prazer
mas nunca aceiteste l cumbite
tenes medo de te dar
i nun ye tou l que quieres bender

Deixa-me rir
tu nunca lhambiste ua lhágrima
çcoinces ls cambiantes de l sou sabor
nunca seguíste la sue pista
de l regaço a la nacente
nó me bengas falar d'amor

Pus ye, pus ye
hai quien biba scundido la bida anteira
Demingo sabe de mimória, l que bai dezir
Segunda Feira

Deixa-me rir
Tu nunca ausculteste esse angenho
de que falas cun tanto apreço
esse curjidoso alambique
adonde son çtilados
nuite i die l choro i l riso

Deixa-me rir
Ó anton deixa-me antrar an ti
ser l tou mestre solo por un anstante
eiluminar l tou refúgio
calecer-t'essas manos
rasgar-te la máscara sufocante

Pus ye, pus ye
hai quien biba scundido la bida anteira
Demingo sabe de mimória, l que bai dezir
Segunda Feira

Jorge Palma

[An pertués:


Deixa-me rir
essa história não e tua
falas da festa, do sol e do prazer
mas nunca aceitaste o convite
tens medo de te dar
e não e teu o que queres vender

Deixa-me rir
tu nunca lambeste uma lágrima
desconheces os cambiantes do seu sabor
nunca seguiste a sua pista
do regaço à nascente
não me venhas falar de amor

Pois é, pois é
há quem viva escondido a vida inteira
Domingo sabe de cor, o que vai dizer
Segunda Feira

Deixa-me rir
Tu nunca auscultaste esse engenho
de que falas com tanto apreço
esse curioso alambique
onde são destilados
noite e dia o choro e o riso

Deixa-me rir
Ou entao deixa-me entrar em ti
ser o teu mestre so por um instante
iluminar o teu refúgio
aquecer-te essas mãos
rasgar-te a mascara sufocante

Pois é, pois é
ha quem viva escondido a vida inteira
Domingo sabe de cor, o que vai dizer
Segunda Feira
]

Sem comentários: