12/06/10

De mai para mai...




Cara Senhora, bi l sou einérgico portesto delantre de las cámaras de la telbison acontra la trasferéncia de l sou filho, presidiairo, de las dependéncias de la prison de Custóias para outra dependéncia presional an Lisboua.
Bi-la queixar-se de la çtáncia que agora l’aparta de l sou filho, de las çficuldades i de las çpesas que bai a tener pa l besitar, bien cumo d'outros ancumbenientes decorrientes dessa mesma trasferéncia.
Bi tamien to la dibulgaçon que ls jornalistas i repórteres dórun a este causo, assi cumo bi que nun só la Senhora, mas tamien outras mais na mesma situaçon, cúntan culas upas de Comissones, Uorganos i Antidades de Deféncia de ls Dreitos Houmanos, etc...
You tamien sou mai i puodo antender l sou portesto.
Quiero ajuntar-me i fazer coro, porque, cumo berá, tamien ye tamanha (einorme) la çtáncia que me aparta de l miu filho.
A trabalhar i a ganhar pouco, tengo las mesmas çficuldades i çpesas pa l besitar.
Cun muito sascrifício, solo l puodo fazer als demingos porque trabalho (anclusibé als sábados) para oussiliar ne l sustento i eiducaçon de l resto de la família.
Se bós inda nun antendistes, you sou la mai daquele rapaç (moço) que l sou filho matou cruelmente nun assalto a ua bomba de cumbustible, adonde el, miu filho, trabalhaba durante alguas horas a la nuite para pagar ls studos i ajudar la família.
Ne l próssimo demingo, enquando bós stubirdes abraçando beisando l buosso filho, you starei a besitar l miu i a poner alguas froles na sue houmilde campa, nun semitério de ls alredores...
Ah! Yá m'iba squecendo: Puode quedar assossegada, que l Stado s’ancarregará de tirar parte de l miu pequerico i miseráble salário para pagar l sustento de l sou filho i, de nuobo, l colchon qu'el queimou, pula segunda beç, na cadena adonde s’ancuntraba a cumprir pena, por ser un criminoso.
Ne l semitério, ou an mie casa, nunca apareciu nanhun repersentante dessas "Antidades" que tanto la cunsólan, para me dar ua sola palabra de cunfuorto ou dezir-me quales "ls mius dreitos".
Para ancerrar, inda cumo mai, gustaba que muita giente sabisse desto.
Talbeç se cunsiga acabar cun esta (falta de bergonha) amberson de balores que assola Pertual i nun solo...
Dreitos houmanos solo deberian ser para "houmanos dreitos"



De mãe para mãe...

Cara Senhora, vi o seu enérgico protesto diante das câmaras de televisão contra a transferência do seu filho, presidiário, das dependências da prisão de Custóias para outra dependência prisional em Lisboa.
Vi-a a queixar-se da distância que agora a separa do seu filho, das dificuldades e das despesas que vai passar a ter para o visitar, bem como de outros inconvenientes decorrentes dessa mesma transferência.
Vi também toda a cobertura que os jornalistas e repórteres deram a este facto, assim como vi que não só você, mas também outras mães na mesma situação, contam com o apoio de Comissões, Órgãos e Entidades de Defesa de Direitos Humanos, etc...

Eu também sou mãe e posso compreender o seu protesto. Quero com ele fazer coro, porque, como verá, também é enorme a distância que me separa do meu filho.
A trabalhar e a ganhar pouco, tenho as mesmas dificuldades e despesas para o visitar.
Com muito sacrifício, só o posso fazer aos domingos porque trabalho (inclusivé aos sábados) para auxiliar no sustento e educação do resto da família.

Se você ainda não percebeu, sou a mãe daquele jovem que o seu filho matou cruelmente num assalto a uma bomba de combustível, onde ele, meu filho, trabalhava durante a noite para pagar os estudos e ajudar a família.

No próximo domingo, enquando você estiver a abraçar e beijar o seu filho, eu estarei a visitar o meu e a depositar algumas flores na sua humilde campa, num cemitério dos arredores...

Ah! Já me ia esquecia: Pode ficar tranquila, que o Estado se encarregará de tirar parte do meu magro salário para custear o sustento do seu filho e, de novo, o colchão que ele queimou, pela segunda vez, na cadeia onde se encontrava a cumprir pena, por ser um criminoso.
No cemitério, ou na minha casa, NUNCA apareceu nenhum representante dessas "Entidades" que tanto a confortam, para me dar uma só palavra de conforto ou indicar-me quais "os meus direitos".

Para terminar, ainda como mãe, peço por fabor:
Façam circular este manifesto! Talvez se consiga acabar com esta (falta de vergonha) inversão de valores que assola Portugal e não só...
Direitos humanos só deveriam ser para "humanos direitos" !!!


Obs: Esta fui ua carta que andubo por ende, sien outora, mas cuido que tamien nun fai falta saber quien la screbiu, porque l que importa ye ber cumo son las cousas, cumo stá este mundo.

Sem comentários: