05/08/08

L Çcurso de l Persidente

L outro die dezírun-me a la purmanhana que l nuosso Persidente de la República, iba a falar al Paiç. Quedei lhougo cun curjidade, i iba pansando pra mi. L home nin ye de muitas palabras, i isso ficou-me a beilar acá drento. Durante l die cun las muitas cousas para fazer nin tube tiempo de tornar a pansar na cousa. A la nuite, alhá staba you a oulhar pala telbison, a scuitar l que l Persidente staba a dezir. Al modo que l iba oubindo preguntaba para mi. Ou you nun stou a antander, ou l home stá a quedar bielho. Ne l die adelantre, tamien fui motibo de cumbersa ne l trabalho. Falo todos ls dies cun muita giente que trabalha al pie de mi, i nun puodo deixar de poner eiqui la sinceridade cun que ua pessona que bibe cun menos de quenhientos euros por més me dezie; You nun antandi nada l que l home dixo, indo porriba, l que ye que you tengo a ber culs Açores. Pansei para mi, l miesmo que l çcurso de l persidente tubo a haber cun la maiorie de ls Pertueses

Válter Deusaddo

Sem comentários: