28/07/08

Ancruzelhadas de l Praino

La Lhuç: ua ancruzelhada de l Praino



“I hai que fazer un canal assi pra nós. Assi puode-se ber lhougo dua mirada las nuobas todas !”
Era assi que Tiégui respundie a ua cumbersa suobre ruodras i “carros de lhinhas” haberá por ende quinze dies. Hoije podemos dezir que tenemos la ancruzelhada de las nuobas de l Praino. A cada un bonda scolher l camino que le dé más agrado. Ye causo para dezir: la ruodra creciu más un cachico!


La nuoba ancruzelhada ye nesta praineira:
http://www.netvibes.com/canalpraino#Cadernos_dal_Praino



3 comentários:

AF disse...

Buonas nuites Abelhon

Buonas eideia essa de Tiegui ye ua marabilha. Yá le dei ls parabienes.
Puode ser que assi las cousas gáçpien un cachico mais.

Abraço,
Amadeu

Fir disse...

Buonas nuites.
Também lá fui espreitar e descobri uns blogues que não conhecia. Escritos num mirandês "um pouco estranho" para mim, mas lá vou entendendo.
Uma pequena dica, para quem não souber: o google tem uma ferramenta interessante que é o google reader que nos permite estar sempre actualizados em relação a novos posts nos blogues que nos interessam. Quem tiver conta no Gmail, basta digitar www.reader.google.com na barra de endereços e depois é só escrever o user e a password do gmail. Uma vez lá dentro, basta actualizar os blogues que nos interessam, desde que tenham um RSS Feed. Não me peçam para explicar o que é isso (também não sei), mas todos os blog s do blogspot funcionam com o google reader.
Um abraço.

Tiégui disse...

Buonas tardes Firmin !
vou tentar escrever em Pt... ninguem olhe para os erros... :)

Os tais do Mirandês um pouco estranho devem de ser os de um rapaz la de Cicouro que franquamente não conheço :-)))

O RSS é um endereço que diz "hei pah ! Acorda o blog esta actualizado !"
A pagina tal como a de netvibes vai procurar nesses tais endereços todas as horas (acho) se a algo de novo. No caso que ouver pois la o poe na pagina.

Agora quem tiver um blog novo (em Mirandês, no ancuanto nao irei aceitar blogs em Português, o entao ferei uma pasta especial para tais coisas) tera de me informar via um blog so para isso que vou criar em setembro, sera um tipo de directorio de todos os blogs com uma pequena janela para la por mensagems e dizer "hei tenho novo blog !"

Agora estou de ferias nao da para concretisar héhé

Un saludo !