25/07/07

Andorinas



Lieba-me cuntigo, andorina de ls dies loinge i chenos...
Bamos para tierras çfrentes i de grandura sien fin...
Adonde l sol relumbra ...
Dá-me l tou bolar, seinha d'horas felizes
Nun quiero pouso para siempre

Bonda un abrigo...

Ansina-me todo, alegrie de ls altos i albos beirales...
De l tou fugaç niu caliente
Casa de brebe carino...

Bamos-mos agora, andorina de l tiempo antigo...
Alcança l beiral de la mie alma...

Çcansa ne l miu niu
I lhieba-me cuntigo...

S:)



agora an pertués:

andorinhas
Leva-me contigo, andorinha dos dias distantes e plenos...
Partamos para terras diferentes e imensas
Onde o sol brilha...
Dá-me o teu voar, prenúncio de horas felizes
Não quero poiso permanente
Chega um abrigo...
Ensina-me tudo, alegria dos altos e alvos beirais
Do teu efémero ninho quente
Casa de breve carinho...

Partamos agora, andorinha do tempo antigo...
Alcança o beiral da minha alma,

Descansa no meu ninho
E leva-me contigo...
s:)



Nota - este testo nun ten lh- an ampeço de palabra, cunsante ye premitido pula Cumbençon Outográfica de la Lhéngua Mirandesa pa la bariadade sendinesa.