29/09/14

Miu cumpadre Zé

Zde que se furam las bacances, inda nun tenie ancuontrado miu cumpadre Zé, i resulbi precura- lo para saber pula sue boca cumo teneran sido las bacances.

Á cumpadre furan assi assi..., mantube-me alhá pula tierra, que las cousas nun stan biradas para muita garganiçe. Mas á cumpadre, oulhai que las outras cousas, essas lhigadas l Paiç, miesmo sin querer tengo que bos dezir, que nun rejisto a nun falar daqueilha splicaçon de l nuosso purmeiro an la assemblé.

Ende you nun fui capaç, de cuntinar calhado, i adelantrei. Anton l cumpadre tamien ficou çclarecido?

You si,..., para dezir la berdade you yá staba antes l´oubir. Ende l que fui guapo fui ls deputados a bater palmas. Dixe pa la mi Marie. Assi si stá cierto, todos ampurrar pal miesmo lhado.



Valter Deusdado

Sem comentários: