08/05/08

Mira tu se nun houbira feito la 4ª classe...



«A cierta altura, agarremos l camboio. Cada un de ls onze - éramos dieç de Sendin i un de l Campo de Bíboras, que le chamábamos Manuel Camponés - iba an sou bagon para nun mos caçáren a todos juntos. A cierta altura bi ls carabineiros a lebar un. Naquel sfergante, sin pensar i sin tiempo para l miedo se assomar, saltei de l camboio i pus-me a buer auga nua bica que habie alhi, frie cumo carambelo pus era Dezembre. Pula squina de l uolho bi-los a ancubrir pa la staçon. Ende fui a mercar l jornal i asperei, yá de manha, cumo quien diç, mal será se m'ides a foder. Fui l purmeiro jornal que merquei an dies de mie bida. Mesmo a la última, quando l camboio yá iba a andar, saltei para un bagon. Staba bien mais lebe naquel tiempo do que agora. Sentei-me i pus-me a ler l jornal, que staba an spanhol i lie-se bien. Mira tu se nun houbira feito la quarta classe...»

[cuntinaçon de Stória Trágico Terrestre, passada an 1947, cuntada 61 anhos apuis por quien la bibiu]



Sem comentários: