17/05/12

Maio


 


Beniste
An dies grandes i soalheiros
Tan calientes i namoradeiros
Arrebentando an quelor
I borracheiro oulor 
Recebiste-me
Quando ls tous braços
Yá éran fuortes abraços
Panhales que m´anrebulhaban
I ambuoltas m´anfeitaban 
Floriste
I you cuntigo flori
An bércio de scobas creci
Que las rosas amerosórun
Cun ls oulores que me botórun 
De rosa braba passei
A  papoula toldiante
De risas cuntagiante
Pelo scuro a sbolaciar
L qu´agora a branquiar 
Truixo-me la niebe Dezembre
Truixo-m´arada  Abril
Na mie piel an sucos mil
Mas apuis ye Maio a mandar
Para cun flores todo apagar 
Agora sou flor tardiega
Yá an tiempo de colheita
Dua bida toda feita
De flores, de spinos i fuolhas
De decisones i scuolhas 
I quando Maio pensando
Que ningun més me darie flores
Rego-las cumo quien rega amores
Amerosando-ls cun la mano
Adonde me médran todo l anho 
Anquanto me besitares, Maio!

1 comentário:

Teresa Almeida disse...

Delaide,

Maio ya se fui i las tues flores cuntinam a medrar assi guapas!

Beisicos.