19/04/12

PASSADO PRESENTE I FETURO


Passado presente i l feturo

Fazen l mumento mais duro

Porque l passado yá stá passado

I l presente, só reclama l feturo.


Este ye l famoso passado

Agora stá armado an bun pai

Puis me dou este presente

Que só eilusones me trai.


Eilusones que yá anton las tenie

I que agora las querie bibier

L presente, las manda al feturo

I que faga cun eilhas l quejir.


L passado ye isso mesmo

Nada mais que un passado

Puis anquanto stube por acá

Nun me deixou ir a nenhun lhado.


Tengo agora anton un presente

Para me deixar mais baralhado

Puis a cada die que passa

Ye inda muito mais cumplicado.


L feturo inda nun l cunheço

Del inda nun bos pudo falar

Cunsante la musica quel tocar

Será la que tenerei que beilar.


Musica que me fará recuordar

Aquel passo mais mal dado

Mas que me obrigou a beilar

Naquel miu famoso passado.


Ambora seia cumplicado

Prefiro la musica de l presente

Muito ambora me faga dar

Algun passo ancumbeniente.


Nesta bida antermitente

Que me dórun para passar

Un passado para squecer

I un presente para lhastimar.


Que benga anton esse feturo

Haber l que me reserba anton

I se inda tengo tiempo de bibier

La bida sien muita cumplicaçon.


Cumo ye un segredo dels Diuses

I esse feturo nada me diç

Bou percurando neste presente

Bibier la bida, algo mais feliç.


Puis l passado yá ye stória

I l feturo nun diç nada

Bou aguantando deste presente

Tanta marrada, tanta marrada.


Cada qual la mais cumplicada

Las marradas que bou lhebando

I me dou por muito feliç

Porque inda las bou aguantando.


Só nun sei l até quando

Ye que puoderei you aguantar

Las suidades daquel passado

Que me stá siempre a martelhar.


A martelhar na mie cabeça

Armado agora an figuron

Lhembrando-me a toda la hora

Las cousas daqueilha oucasion.


Pesadelos que anton bibi,

Que nun passórun de pesadelos

Que agora ls quier trasformar

Ne ls mumentos mais belos.


Porque yá nun ls puodo bibier

Ye que me parecen perfeitos

Aqueilhes passos mal dados

Son agora muito bien feitos.


I l presente nada me diç

I até deixa l passado se meter

Que benga anton esse feturo

Para ber cumo ye que bai a ser.


José António Esteves


Sem comentários: