13/04/12

Achego-me a cumpanhie



Miro la correnteza de giente que se cruza i antrecruza cun passos apressiados i delgeiros ne l burburinho de tarde murrinheira an Lisboua. Que amporta postigar-me a la jinela de cada cara se soledade ye solo ua i a mi tamien se m' apega. Cumo puodo you bibir la tristeza ó alegrie de outro se you outro nunca serie. La berdade ye que se me apega essa molengueza tristeza.

Ls amarielhos autocarros de la Carris chenos que nien barris abarroten-se de giente. Manos agarradas a argolhas çpinduradas deixan que houmanos cuorpos zangunçados beilando a la moda de musica solta an articulados rodados que a saltos ban rodando ne l pára, arranca ou arranca i pára. Assossego ne l zassossego de la rue i ne l caminar de l passeio. Nun repente, delantre de mi se atrabessa un perro scanzelado que nas sues quatro patas bai trotando. Mira-me de soslaio cun sue coleira al cachaço cun passo apressiado. Pobre perrico que solico an Lisboua anda. La hora achega-se i achego-me a cumpanhie.

Sem comentários: