29/08/12

“AUTO DE LA CRIAÇON DE L MUNDO” AN MOGADOURO



Mogadouro, três de la tarde, 11 d’ Agosto de 2012. Nun sopra un airico ne l Praino. Toda la calor se sparba pula prainada sentindo se las senaras d’outros tiempos a percisar de fouce ls dourados centenos i trigales. Selombras, nien seinha deilhas. Arrima se nos l frescor  d’andrento la biblioteca de Mogadouro. La calor houmana i la risa abierta mana de todos ls rostros de l ajuntouro. Agarram se mos ls uolhos a un lhibro cun l titalo: “Auto de la Criaçon de l Mundo ou Princípio do Mundo”. De l negro de la cápia a  sobressalir de l dourado, un nome: Dadid Casimiro, outor de la obra que se pormuobe i la quemédia que se bai repersentar  arrimado a las cinco de la tarde

Siempre un lhibro ye mimória que se registra.

Apersenta la mesa la Bereadora de la cultura, Engª Teresa Sanches, dando le a fala al Persidente de la Camara Municipal de Mogadouro, Dr. Moraes Machado: «…Houbo ambestimientos, agora hai struturas i eiquipamentos an Mogadouro adonde se puode apersentar cultura. Perserbar todas las tradiçones i manifestaçones culturales populares ye feturo. Hai que agarrar la jubentude i criar condiçones para que ls jobes se fixen ne l Cunceilho.

Dadib Casimiro fala tamien cun eimoçon de l trabalho de que fui l percipal repunsabel. Nun se puode squecir que la derradeira beç que l Auto tenie sido representado foi an 1449. Agora yá bai na terceira representaçon. Purmeiro an Ruolos, l anho atrasado, apuis Lisboua, na Aula Magna, agora an Mogadouro i ende stá la promessa de seguir para Francia a amostrá-lo a nuossos eimigrantes.

Çtribuiçon de l lhibro

La Prof. Dra. Helena Seródio de l Centro de Estudos de l Treatro de la Faculdade de Lhetras de Lisboua apersenta la obra de zindo que ye para eilha ua grande honra i ourgulho star eilhi.
Seguiu-se la çtribuiçon de l lhibro a todos ls partecipantes na quemédia i l Persidente de la CMM iba chamando un de cada beç i fazie le l'antrega, tenendo siempre ua palabra de ancentibo.
 Arrimado a las cinco de la tarde seguiu-se la representaçon de la quemédia cun muitas pessonas a assistir ne l bien enquadrado anfitreato a l’aire

António Cangueiro

JORNAL NORDESTE, 28 DE AGOSTO, 2012

Sem comentários: