07/03/16

Raposo ne l Alentejo




Antes de screbir l sou lhibo sobre alentejanos, Anrique Raposo diu alguns passeios pu l Alentejo i ancuntrou un pastor a guardar canhonas. Pensou lhougo an meter cumbersa  i assí fizo.
- Buonas tardes.
- Buonas tardes.
- Dezi-me acá ua cousa: se you adebinar aqueilho que bós fazeis na bida, dais-me ua canhona?
L alentejano quedou quaije tan çcunfiado cumo ls alentejanos de ls lhibros de Raposo.
- Ah home de Dius, you nun puosso dar-bos canhona nenhua.
- Mas porquei? Teneis eiqui tantas...
- Pronto, stá bien. Adebai alhá.
L Raposo pensou un cachico un apuis dixe:
- Bós sodes pastor.
- Sou pastor, si senhor. Pegai naqueilha canhona i lhebai-la cun bós.
L Raposo çfregou las manos de cuntento, pegou ne l animal i staba quaije a poné-lo ne l carro quando l alentejano l anterpelou.
- Dezi-me acá: se you adebinar l que bós fazeis, bós dai-me l buosso carro?
L Raposo cuidou que l outro nun tenie meio de saber nada sobre el i aceitou l' apuosta.
- Bós screbis todas las sumanas ne l jornal Expresso.
- Oh, mas cumo sabeis? Questumais ler la mie queluna?
- Nó, home de Dius! Botai mas ye l perro ne l chano i dai-me las chabes de l carro.

Sem comentários: