30/12/13

Bai-te sou lafrau


 

Hai quien dedique ls redadeiros dies a relhembrar, abaluar, a fazer aqueilho que an pertués se diç “balanço” de cumo fui l anho anteiro.

You nun l fago, i muito menos deste porque cuido que nun le merece. Puis si serie buono, se me botasse a fazer cuntas, serie solo para m’anrezinar, puis yá nun bondou el me tener anfernizado la bida, tener sido un anho para squecir, dou-me las mais taludas facadas, passei las áfricas, you i l mais de l mundo, tener agora que lhembrar-me.

Trocou-me las buoltas, çfizo ls mius porjetos, amenaçou l porjeto de bida que al lhargo de ls anhos purparei, metiu-me dúbedas de cumo bou a ancerrar ls redadeiros anhos, you fiç las mies cuntas subre l die de manhana i saliu outra cousa. Lhadronou-me, tirou-me aqueilho que até eiqui naide habie tenido la çafadeç de l fazer.

Nó, stou muortico para que se baia, de l ber pulas cuosta, de fazer l antierro que merece. Hei-de rogar-le pragas l restro de la mie bida, stou tan anraibado cun el que poucas spráncias me quedórun. Nun quiero saber s'inda refunfunhega, puis fui de l pioriu que tube an toda la mie bida, até m’astrebie a dezir que l pior.

Quando era rapaç, ua beç, you mais la mie quadrilha fumus-mos a la nozeira de la tie Bulmira que tenie nas Dumianas, apanhou-mos i cua bardasca na manos corriu para nós “a sous bardinos, sous lhadrones , l diabro lhiebe la buossa alma pa ls quintos de ls anfiernos, se nun deixais las nuozes”, mas eilha tenie rezon nós nun habiemos feito nada para merecer las nuozes.

Mas astanho you nun fiç nada de mal para merecer tanto castigo.

 (todos sabeis que ls dies i ls anhos de l calandairo nun ténen culpa nanhua, bós tamien sabeis quien la ten)

Sem comentários: