24/01/19

Cumbite / Convite








Dues décadas de la Lei 7/99 / Duas décadas da Lei 7/99











Dues décadas de la Lei 7/99

L die 29 de janeiro, la Cámara de Miranda de l Douro i la Associaçon de la Lhéngua i Cultura Mirandesa márcan la passaige de 20 anhos suobre la publicaçon de la Lei 7/99 cun un serano al redror de l tema “Dues décadas de la Lei de l Mirandés”. La tertúlia será no salon nobre de la Cámara, a las 9 horas de la nuite, i ajuntará alguas de las personas i representantes dalguas de las anstituiçones más arrimadas anstitucionalmente a la lhéngua mirandesa. La oucasion bai a serbir tamien para que las dues anstituiçones ourganizadoras anúncien amportantes medidas feturas para fortalecer i promober la lhéngua mirandesa.

Sermones a cargo de Alfredo Cameirão (Presidente de la ALCM), António Santos (Presidente de l AEMD), Artur Nunes (Presidente de la CMMD), Carlos Ferreira (Presidente de la AMMD), Domingos Raposo (Porsor de mirandés), Júlio Meirinhos (antuante de la Lei 7/99)


Duas décadas da Lei 7/99


No próximo dia 29 de janeiro, a Câmara Municipal de Miranda do Douro e a Associaçon de la Lhéngua i Cultura Mirandesa assinalam a passagem de duas décadas sobre a promulgação da Lei 7/99 com um serão à volta do tema "20 anos sobre a promulgação da Lei 7/99". A tertúlia terá lugar no Salão Nobre da Câmara, pelas 21 horas e contará com a participação de individualidades e representantes de algumas das instituições ligadas mais de perto à vertente institucional da língua mirandesa. A ocasião servirá para as duas instituições organizadoras anunciarem importantes medidas futuras de fortalecimento e promoção da língua mirandesa.

Oradores: Alfredo Cameirão (Presidente da ALCM), António Santos (Presidente do AEMD), Artur Nunes (Presidente da CMMD), Carlos Ferreira (Presidente da AMMD), Domingos Raposo (primeiro professor de mirandês), Júlio Meirinhos (proponente da Lei 7/99)

Sem comentários: