28/04/17

Anformaçon / Informação





L’Ounibersidade Senior de l Seixal (Unisseixal) drento de l “Plano de Actividades pa l més de Maio”. Agendou pa l die 24 (quarta feira) a las 17.00 horas, ne l Ouditório de la Junta de Freguesie de Amora-Seixal. Ua sesson subre la “Lhéngua Mirandesa: Cun salimiento de l lhibro “Meia Ambuça de Cuontas”, palhestra i anterbençon de António Cangueiro.


Stá assi mais ua beç, a eisemplo de ls anhos datrás, de parabienes la Lhéngua i Cultura Mirandesa, pulas manos de ls repunsables desta Anstituiçon (Unisseixal) que acarina i pormobe l ansino i cultura.


Ye de lhoubar, l'abertura i aceitaçon que la Reitorie çponibliza na dibulgaçon deste património cultural que ye la Lhéngua i Cultura Mirandesa. Será pula cierta mais ua sesson adonde l’amportáncia de screbir i publicar an mirandés nun será squecida.  
____________________________________________

(Em português)

A Universidade Sénior do Seixal (Unisseixal) dentro do “Plano de Actividades do més de Maio”. Agendou para o dia 24 (4ª feira) as 17.00 hn no auditório da Junta de Freguesia da Amora-Seixal uma sessão de Lingua Mirandesa: Lançamento do livro “Meia Ambuça de Cuontas” com palestra e apresentação de António Cangueiro.

Esta assim mais uma vez, a exemplo de anos anteriores, de parabéns a Língua e Cultura Mirandesa, pela orientação dos responsáveis da instituição que acarinha e promove o ensino e cultura.

É de louvar a abertura e aceitação que a Reitoria disponibiliza para a divulgação deste património cultural que é o mirandês. Será pela certa mais uma tarde cultural, onde a importância de escrever e publicar nesta língua não será esquecida


Sem comentários: