02/03/15

Houmenaige



Houmenaige a Amadeu Ferreira
 Morriu-se l'home mas nun se morriu l suonho.
Amadeu Ferreira era l'home que fazie sonhar todos cun quien el se socializaba. 
L’Associaçon Cultural i Recreatiba “Nial de la Boubielha”, fui ua daqueilhas Associaçones que tubo esse perbileijo de tener cumo sou amigo i associado hounorairo, esse mestre de la palabra i de la partilha de l saber. Troixo a esta Associaçon criada por giente de Zenízio, Miranda de l Douro,  l gusto i l'ansinamiento de la Lhéngua Mirandesa.
 Seis anhos da filo l Dr. Amadeu Ferreira, cula çponibledade que le ye reconhecida, todo dou, pedindo solo an troca que sonhássen an Mirandés.
  Dobren las campanas porque la pierda ye taluda.  Perder un scritor, un poeta, un amigo nun ye cousa pequeinha, cumo nun ye pequeinha l'obra que mos deixa.
La Lhéngua Mirandesa, mas nun solo, tamien l pertués screbido por Amadeu Ferreira tenerá a sou tiempo l studo mercido de ls grandes homes de lhetras.
 L’ACR “Nial de la Boubielha”, quier neste momiento de tristeza associar-se a la familia, para le agradecer todo l que Amadeu Ferreira dou a esta Associaçon.

L Persidente de l’Associaçon “Nial de la Boubielha”
Leonardo Fernandes Antão



Homenagem a Amadeu Ferreira

   Morreu o homem mas não morreu o sonho. Amadeu Ferreira era o homem que fazia sonhar todos aqueles que com ele se cruzavam.
   A Associação Cultural e Recreativa “Nial de la Boubielha”, foi uma daquelas que teve esse privilégio de ter como seu amigo e sócio honorário, esse mestre da palavra e da partilha do saber. Trouxe a esta Associação criada por gente de Genísio, Miranda do Douro, o gosto e o ensinamento da Língua Mirandesa. Durante 6 anos o Dr. Amadeu Ferreira, com a disponibilidade que lhe é reconhecida, tudo deu, pedindo apenas em troca que sonhassem em Mirandês.
   Dobrem os sinos porque a perda é grande. Perder um escritor, um poeta, um amigo não é coisa pequena, como não é pequena a obra que nos deixa. A Língua Mirandesa, mas não só, também o Português escrito por Amadeu Ferreira terá a seu tempo o estudo merecido dos grandes homens de letras.
   A ACR “Nial de la Boubielha, quer neste momento de tristeza associar-se à família, para lhe agradecer tudo o que Amadeu Ferreira deu a esta Associação.

O Presidente da Associação “Nial de la Boubielha”
Leonardo Fernandes Antão

1 comentário:

leonardo antao disse...

Buonas nuites,

Neste momiento de tristeza, associamos-mos a la família de Amadeu Ferreira, para le agradecer todo l qu'el fizo puls associados de l'ACR Nial de la Boubielha i pula lhéngua mirandesa.

La melhor houmenaige que todos ls mirandeses podemos prestar a Amadeu Ferreira ye sforçarmo-mos por falar i screbir la lhéngua mirandesa.

Que repouse na paç,
Leonardo