30/10/09

Dai-me talento





Tengo tanta cousa drento de l miu peito
Que ferbe a cachon, pronta a salir.
Las cousas stan alborotadas
Cumo stá la tierra na auga de l riu
Que cuorre beloç cun las trunadas.

Quiero soltar las palabras
Para que la anchena çcanse
Para que l miu riu amánsie
Mas fáltan-me la curaige i l´arte
I l angeinho para custruir frases.

Dai-me sabedorie se la tebirdes
Para que l miu bózio seia buosso
I para que quando l oubirdes
Seia de todas, seia nuosso.

Sien cumprender la rezon
Las palabras nun se me lhibértan
I ls remolinos de la mie alma
Que todo tóldian, amánsian.

Las mies palabras acunchegadas
Forman nata, no fundo de l riu
Na spera de séren sembradas
De salíren pa la lhuç
I cun eilha abrolhadas.

Dai-me talento
Para botar fuora las palabras
Na mie alma, acocadas,
Einuteles, calhadas.

Quiero que bózien l zaspero
De las mais sfamiadas
Que assísten a la muorte de ninos
Cun sues barrigas anchadas.

Quiero que bózien l´oumildaçon
De las mulhieres aprisionadas
I la sue carne bendida
Para prazeres, mas nó amadas.

Quiero boziar por aqueilhas
Que de tanta bioléncia sufríren
Yá nun sínten nien cuorpo nien alma
I de tan deprimidas
Yá nien se lhémbran deilhas
Sien fuorças para riagíren.

Quiero boziar por todas
Cun sou salário de ties
I cun afazeres a drobar
Se scápan siempre a correr
No lhuita lhuita de ls dies.
Acocando ls filhos
Drúmen de pies
I tórnan i tórnan
Para recebíren
Salário zeigual, de ties.

Dai-me talento.
A screbir, quiero boziar!




Sem comentários: