19/10/09

TENGO PRIESSA




Tengo priessa de bos dezier
Cumo ten sido la mie stória
Nun seia que l´alzeimer m´apague
L que you tengo na mimória



Cousa que tengo na cabeça
De cuonta-la tengo priessa
Miesmo que seia trabiessa
I antes qu´eilha se me squeça
I nunca mais me apareça
S´eilha me tuornar a benier
Bos la direi a seguier
Yá nun bou you a sprar mais
Cousas que bos me procurais
Tengo priessa de bos dezier



Pus quando you bos la cuntar
Yá nun quedará to perdido
I se l miu registo fur squecido
Yá bós me l puodereis lhembrar
Para you la buolber agarrar
I arrecada-la na mie mimória
Será assi ua bitória
L que you acabei de fázer
I bos quedareis a saber
Cumo ten sido la mie stória



Agora anda muito na baila
Essa maleita na cabeça
Que fai cun que todo se squeça
Bós se puodierdes deixai-la
I pa ls anfiernos mandai-la
Para que puoli se smague
I la mie stória nun strague
Quedai mas ye bien queticos
Bou-me lhembrando als pouquicos
Nun seia que l´alzeimer m´apague



Para que bou a sprar anton
Se you tengo que bos l dezier
Digo-la antes que torne a fujier
I se perda la oucasion
Ye de alma i curaçon
Que bos cuonto toda la stória
Miesmo que nun seia ua glória
You tengo que bos la cuontar
Nun se me baia apagar
L que you tengo na mimória


José António Esteves

1 comentário:

Isilda disse...

Buonos dies amigo José Esteves!

Bien guapos ls buossos poemas i bien berdade l que dizis, agora aparécen uas maleitas que dantes nunca oubimos falar. Dízen que ye de l "stress".

Se calhar fai-nos falta l trabalho que dantes habie ne l nuosso praino! Nun teniemos tiempo para l "stress".

Un abraço,
Isilda