06/10/09

Perdida ne l zerto







Perdida ne l zerto, triste, dezolada
percuro l camino pa la mie morada.
Nun l'ancontro an lhado nanhun,
ando a la deriba, sin rumo, sin direçon,
percuro alento pa l miu coraçon.
Perdida antre pantasmas, ancontro-me sola,
nada mais me resta de l qu'arena i polo.
Un zanobelhar de sentimientos, termientos,
angústia, tristeza i solidon,
solo ls centeilhas de sol calécen miu coraçon.
Percuro miu puorto d'abrigo,
un cais adonde atracar,
perciso ancuntrar miu barco
qu'anda a la deriba ne l mar.
Mas l biento de l norte que teima an assoprar,
Tira-me las mies fuorças, nun me deixa abançar.
Presa nas dunas, nin sei an que lhugar,
perdi miu rumo, perdi miu pensar.
Yá nun tengo mais fuorças, nun cunsigo lhutar,
perciso dun abrigo adonde puoda çcansar.
Percuro ua streilha que me sirba de guia
mas la nuite ye scura i ne l zerto ye frie.
I tu miu amigo que nun conheces miu coraçon,
achas que nun puodo star perdida,
ne l meio de la multidon.
Cuncordo cuntigo, tenes to la rezon
mas essas pessonas nun me tíran de la solidon.
Se al menos you podisse miu barco ancuntrar,
seguirie miu rumo, eirie para outro lhugar.
Mas, stou perdida ne l zerto,
nua nuite sin lhunar!



Sem comentários: