01/10/09

De scuro nó!






Nun me bístades de cinzento
I de negro nien pensar
Besti-me de rosa ou amarielho
Besti-me de la quelor de l cielo
Ou de la niebe a relhampar

Besti-me cun quelores bibas
L negro nun ye para mi
You gusto de quelor i bida
Bonda pouca me restar
I de scuro nun la quiero pintar

De negro nó!
Quiero que nas mies angúrrias
Steia la lhuç reflectida
De las quelores que bestir
Que me fágan squecir
Las marcas de la bida

De scuro nó!


(Sendo l die de l eidoso, ye ua pequeinha chamada de atençon pa l modo cumo las nuossas eidosas se bísten, siempre de negro ou mui scuro, l que cuntribui para quedáren mais tristes).
Gusto muito de ber ls eidosos bestidos cun quelores claras).



1 comentário:

Isilda disse...

Buonas tardes Adelaide

Tamien you gusto de ber las eidosas bestidas de quelores claras, ye pena que las noussas ánden siempre de negro.

Beisicos,
Isilda